Followers

29 January 2011

Susu Ilham Yang Terbaik


 

SUSU PENUH KRIM ILHAM

Diperkaya dengan Badam + Kurma + Kismis & mengandungi Terapi Bacaan 30 Juzuk Al-Quran
Susu yang dirumus istimewa dengan kaedah pengilangan secara islamik (Islamic Manufacturing Practice) dan menitik beratkan aspek kebersihan dan halal. Diperkaya dengan khasiat badam, kurma dan kismis yang membantu pembesaran kanak-kanak dengan lebih sempurna. Dilengkapkan juga dengan Terapi Bacaan 30 Juzuk Al-Quran untuk perkembangan yang seimbang dari segi rohani dan jasmani.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

AKTIVITI ILHAM

Logo MIHAS 2011







Susu Ilham akan berada di MIHAS 2011 pada April 2011, Pastikan anda berada di sana untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan produk Ilham dan juga promosi yang akan ditawarkan.




MEDIA @ ILHAM4U

Susu Ilham akan ke udara di Radio IKIM pada 27 Januari 2011 selama 30minit iaitu pada pukul 6.15 - 6.45 petang, pastikan anda mendengar untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan Susu Ilham.

KHASIAT BADAM

Badam penting untuk kesihatan kerana khasiatnya yang pelbagai, ia boleh dimakan mentah, dikukus seperti kekacang atau dijadikan bahan campuran makanan seperti kuih dan sebagainya.

KHASIAT BUAH KURMA

Kurma adalah sejenis tumbuhan (Palma) atau dikenali dalam bahasa saintifiknya sebagai Phonex Dactylifera yang berbuah dan boleh dimakan sama ada yang masak atau yang mentah.

KHASIAT KISMIS

Kismis adalah buah anggur yang dikeringkan. Penggunaan kismis (vitis vinifera) dalam pelbagai tradisi dan budaya mungkin berbeza di antara satu sama lain. Namanya juga berbeza di antara pelbagai budaya dan bahasa.

TERAPI AL-QURAN

Ayat-ayat al-quran diterapkan di dalam proses penyediaan Susu Ilham menjadikan ia bahan pemakanan kanak-kanak yang seimbang dari segi rohani dan jasmani. Penyediaan Susu Ilham menerapkan 30 juzuk Al-Quran dan pelbagai doa / zikir bagi melahirkan pemikiran, perasaan, jiwa dan budi pekerti anak anda terpelihara. Insyallah

1 comment:

  1. boleh tahu kat amna nak beli susu ni? berapa harganya? email me at ladyinspired@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...